tirsdag 2. november 2010

Hva har skjedd med Blogspot??

Er det bare meg som har masse rot med bloggen? Ikke får jeg lagt ut bilder, på det forrige innlegget mitt skulle jeg svare på kommentarer og ble "behandlet" som om jeg var en annen enn jeg er - jeg måtte moderere min egen kommentar?
Jeg vurderer å flytte hele bloggen over på Wordpress - er det noen av dere andre som har gjort det som kan gi meg noen tips? Er det mye mas, eller er det bare å skifte? Google har gjort dette utrolig komplisert - jeg bruker uforholdsmessig mye tid på å publisere innlegg..

7 kommentarer:

  1. Jeg har opplevd det samme som deg i dag, men det virker som det er ordnet opp i dette nå.

    SvarSlett
  2. Hørtes tungvint ut. Har ikke hatt det problemet, men derimot forsvant telleverket på telleren min for et døgn siden. Aner ikke om det er forbigående. Men har vel ikke noe med blogspot-bloggen å gjøre egentlig.

    SvarSlett
  3. Jeg leker også med tanken på å flytte til wordpress... Er litt lei av blogspot, men lurer på å la alt stå som det er i min nåværende blogg og heller lenke dit ved behov. HVIS jeg flytter, da...

    SvarSlett
  4. Jeg skiftede fra Blogger til Wordpress for et halvt år siden. Det var et ret stort arbejde, synes jeg - men nu virker det fint og er bedre end Blogger.

    SvarSlett
  5. Heisann... kom inn til deg via Elbjørg..
    Som den sta personen jeg er, gir jeg meg ikke før bildene er på plass etter mange tastetrykk. Redigeringer av mellomrom osv setter tålmodigheten stadig på prøve. Det tar veldig lag tid å få innleggene til å se ut som jeg vil. Hvis vi ikke sender inn "klagebrev", får de vel heller ikke fortgang oppdateringer, men hvor skal vi henvende oss?
    Tror det er mye jobb å bytte til wordpress. Mannen min gjorde det. Flytta post for post. Det gidder ikke jeg!

    SvarSlett
  6. Jeg er nok inhabil her, siden jeg kjenner Wordpress bedre enn Blogger, men det var en grunn til at jeg skifta for noen år siden, og jeg har aldri angret. Jeg har assistert ganske mange overganger for andre også, og har aldri opplevd problemer. Artikler, kommentarer og illustrasjoner har blitt overført uten problemer. Det som tar mer tid, er overføring av lenker o.l. og å sette opp boksene med de tingene du vil ha med. Er du klar for den jobben anbefaler jeg Wordpress på det sterkeste.

    SvarSlett
  7. Bytt til Wordpress - det er så veldig mye bedre enn blogspot!

    SvarSlett